poniedziałek, 17 października 2011

Malutki Wstęp :)

    Na wstępie chciałam zaznaczyć , że ten blog poświęcony będzie zwierzętom tj. ich leczenia i pielęgnacji .Moja wiedza w tym zakresie jest dość dobra dlatego chciałabym się nią z Wami podzielić  .Odkąd sięgam pamięcią  moim marzeniem jest zostać w przyszłości weterynarzem . :)
  Moje zamiłowanie do zwierząt wzięło się z tego , że wychowałam się na wsi u moich dziadków . Obecnie mieszkam w Warszawie  ale bardzo często ich odwiedzam . :) Już jako mała dziewczynka  bardzo lubiłam pomagać przy opiece wszystkich  zwierząt mimo, że babcia i dziadek wielokrotnie powtarzali mi żebym uważała bo niektóre zwierzęta bywają agresywne i może stać mi się krzywda .Przez myśl nie przeszło mi , że jakiś zwierzak mógłby mnie skrzywdzić. Do dnia dzisiejszego bardzo kocham  wszystkie zwierzęta i mam do nich bezgraniczne zaufanie i cierpliwość . 
   Z opowieści rodziców i dziadków wiadomo mi  , że już jako kilkuletnia dziewczynka razem z moim dziadkiem przyprowadzałam różne pieski do domu  i opiekowałam się nimi ... :)
   Bardzo chciałabym pokazać też innym , że świat zwierząt i weterynarii jest bardzo ciekawy , choć na razie mam tylko kilkanaście lat , chcę przekazać kawałek tej wiedzy, którą posiadam. 
Jeśli ktoś będzie miał jakieś pytania  lub będzie chciał poruszyć konkretny temat   to zapraszam do pisania wiadomości na adres : 
troszkeozwierzetach@wp.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz